1000 TL ve üzeri siparişlerinizde ÜCRETSİZ TESLİMAT

0535 717 13 65

Tüm Türkiye Tek Tıkla Kapında

Reyonlar
Reyonlar
Cem Doğal çi̇zi̇k Yeşi̇l Zeyti̇n 1000 Gr
Yeni

Cem Doğal çi̇zi̇k Yeşi̇l Zeyti̇n 1000 Gr

CEM

Cem marka kavanoz kahvaltılık yeşil zeytin, sofralarınıza lezzet ve sağlık katmak için özenle hazırlanmıştır. Türkiye'nin en kaliteli zeytinlerinden üretilen bu ürün, doğal ve katkı maddesi içermeyen yapısıyla dikkat çeker.

  • M1-8697409141186
  • 8697409141186
149,50
-

- +
VAR

Cem Marka Kavanoz Kahvaltılık Yeşil Zeytin

Cem Doğal Çizi̇k Yeşi̇l Zeyti̇n 1000 Gr

Cem marka kavanoz kahvaltılık yeşil zeytin, sofralarınıza lezzet ve sağlık katmak için özenle hazırlanmıştır. Türkiye'nin en kaliteli zeytinlerinden üretilen bu ürün, doğal ve katkı maddesi içermeyen yapısıyla dikkat çeker.

 Ürün Özellikleri
- Kaliteli Zeytinler: Edremit yöresinden toplanan taze zeytinler.
- Pratik Kullanım: Gramlık kavanozda, hemen tüketmeye hazır.
- Besleyici İçerik: Sağlıklı yağ asitleri ve antioksidanlarla dolu.

Neden Cem Zeytin?
Cem Zeytin, müşteri memnuniyetine verdiği önem ve yüksek kalite anlayışıyla tanınır. Doğal lezzetiyle kahvaltı sofralarınızı zenginleştirir.

Cem marka kahvaltılık yeşil zeytin ile sağlıklı ve lezzet dolu bir başlangıç yapın! Sofralarınıza mutluluk katacak bu özel ürünü hemen deneyin!

Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.

Güvenlik Kodu

İade Sürecini Nasıl Başlatabilirim?

Ürün teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde, 0535 717 13 65 telefon numarası üzerinden iade sürecini başlatabilirsiniz.

İade Koşulları:

Her türlü iadeler mutlak suretle orjinal kutu ve ürünün ambalajı (koruma bandı) bozulmaksızın yapılmalıdır.

Ürün fatura aslınının iade/değişim bildirimi ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

 

Elektronik ürünler ve cep telefonları yetkili servis garantisinde bulunmaktadır. Üründe yaşanan sorun ya da ayıplı mal yetkili servis tarafından belgelendikten sonra tarafımızca tüm aksesuarları ile birlikte iade olarak kabul edilmektedir. Cep telefonları ürünlerinde kutu içerisindeki garanti belgesinin kaşelenmesi için ürünün kutusu açılmakta ve orjinal ambalajı açık şekilde teslim edilmektedir.

 

Kurulum gerektiren elektronik ürünler yetkili servis çalışanları tarafından açıldıktan sonra, herhangi bir hasar/kusur/ayıp tespit edilmesi halinde tespit tutanağı doldurtulması gerekir. Tespit tutanağı olmayan veya yetkili servis kontrolü dışında açılmış olan ürünler için iade/değişim işlemi gerçekleştirilemez.

 

Kargo belgesi ile teslim edilen ürünler kargo görevlisi huzurunda açılmalıdır. Ürünün dış ambalajında hiç bir hasar, açıklık, darbe, ıslaklık vb. olmaması, buna rağmen ürünün hasarlı çıkması durumunda, mevcut durum bir tutanakla karşılıklı olarak imza altına alınmalıdır. Kargo görevlisi tutanağın 1 nüshasını müşteriye vermekle yükümlüdür. Ürün hasar tespit tutanağının ve fatura aslının iade/değişim bildirimi ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

Cayma Hakkının Geçerli Olmadığı Durumlar

  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan ürün veya hizmetler iade/değişim kapsamında değerlendirilmemektedir.
  • Kişisel istekler doğrultusunda size özel olarak üretilen veya üzerinde değişiklik yapılan ürünler iade/değişim kapsamında degerlendirilmemektedir.
  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler iade/değişim kapsamında değerlendirilmemektedir.
  • Sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünler iade/değişim kapsamında değerlendirilmemektedir. (İç giyim, mayo, bikini, kişisel bakım, kozmetik ürünleri vb.)
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler iade/değişim kapsamında değerlendirilmemektedir.
  • Ürünün tesliminden sonra ambalajın açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri iade/değişim kapsamında değerlendirilmemektedir.
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete, dergi gibi süreli yayınlar iade/değişim kapsamında değerlendirilmemektedir.
  • Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek- içecek tedariki ve boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin ürünler iade/değişim kapsamında değerlendirilmemektedir.
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya anında teslim edilen gayrimaddi ürünler iade/değişim kapsamında değerlendirilmemektedir.
  • Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine gönderilmesi iade/değişim kapsamında değerlendirilmemektedir.

Bunları da Beğenebilirsiniz

İade Koşulları

İade Sürecini Nasıl Başlatabilirim?

Ürün teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde, 0535 717 13 65 telefon numarası üzerinden iade sürecini başlatabilirsiniz.

İade Koşulları:

Her türlü iadeler mutlak suretle orjinal kutu ve ürünün ambalajı (koruma bandı) bozulmaksızın yapılmalıdır.

Ürün fatura aslınının iade/değişim bildirimi ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

 

Elektronik ürünler ve cep telefonları yetkili servis garantisinde bulunmaktadır. Üründe yaşanan sorun ya da ayıplı mal yetkili servis tarafından belgelendikten sonra tarafımızca tüm aksesuarları ile birlikte iade olarak kabul edilmektedir. Cep telefonları ürünlerinde kutu içerisindeki garanti belgesinin kaşelenmesi için ürünün kutusu açılmakta ve orjinal ambalajı açık şekilde teslim edilmektedir.

 

Kurulum gerektiren elektronik ürünler yetkili servis çalışanları tarafından açıldıktan sonra, herhangi bir hasar/kusur/ayıp tespit edilmesi halinde tespit tutanağı doldurtulması gerekir. Tespit tutanağı olmayan veya yetkili servis kontrolü dışında açılmış olan ürünler için iade/değişim işlemi gerçekleştirilemez.

 

Kargo belgesi ile teslim edilen ürünler kargo görevlisi huzurunda açılmalıdır. Ürünün dış ambalajında hiç bir hasar, açıklık, darbe, ıslaklık vb. olmaması, buna rağmen ürünün hasarlı çıkması durumunda, mevcut durum bir tutanakla karşılıklı olarak imza altına alınmalıdır. Kargo görevlisi tutanağın 1 nüshasını müşteriye vermekle yükümlüdür. Ürün hasar tespit tutanağının ve fatura aslının iade/değişim bildirimi ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

Cayma Hakkının Geçerli Olmadığı Durumlar

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.
Şimdi İletişime Geçin!

Size daha iyi hizmet verebilmek için internet sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerez Politikaları Aydınlatma Metni’ni okuyabilir ve dilerseniz tercihlerinizi değiştirebilirsiniz.

Gizlilik ve Çerez Politikası